Fastaval Fotokonkurrence 2012

Fordi det gik så godt sidste år, host host, så laver vi igen en Fotokonkurrence. Den bliver noget anderledes i år, for det første er der tre kategorier, og man kan sende billeder ind til to af dem i forvejen. Om det er en god ide må tiden så vise. Men intet er sat i sten før fastaval.dk er oppe og køre, så kom gerne med input og gode råd og kommentarere og alt andet ind til da. Hvad skal jeg gøre anderledes? Hvad vil du hjælpe med? Hvad vil du gerne se billeder af? Vi overvejer at man efter connen kan bestille en fotobog med alle indsendte billeder i, er det en god ide, og er der problemer med hensyn til fotografernes ophavsret?

Fastaval fotokonkurrence

Igen i år kan man deltage i Fastavals fotokonkurrence. I år har vi tre forskellige katagorier man kan deltage i: bedste fastaval- bordrollespil- og liverollespilsbillede. Alle indsendte billeder vil blive fremvist op til den afsluttende fest, så tag dit bedste skrud på, og vær med til ferniseringen af Fastavals fotokonkurrence 2012.

Regler
Man kan deltage i en eller flere af konkurrencerne
Man må maks. indsende 5 billeder per konkurrence
Man skal have tilladelse til at bruge billedet
Man skal selvfølgelig selv have taget billedet
Bedste Fastaval billede skal være taget under Fastaval 2012, men i de to andre konkurrencer, er der ingen tidsbegrænsning på, så længe de er afleveret inden deadline.

De tre kategorier er:

Bedste Fastaval 2012 billede
Deadline fredag 6 april kl. 20.00
Hvilket eller hvilke motiver viser bedst, hvad Fastaval er og kan. Kan du fange ånden i Fastaval? Her søger vi goder billeder, der viser alle sider af Fastaval fra rollespillet til brætspillet fra Whiterussians til opvasketjansen.

Bedste liverollespilsbillede
Deadline tirsdag 4 april kl. 12.00
Liverollespil er mange ting, og formålet med denne konkurrence, er at få de billeder, som bedst viser mulighederne i denne type rollespil. Det er en ting at få flotte billeder af mennesker i rustninger på slagmarken, men kan man også fange intensiteten i den levende leg?

Bedste bordrollespilsbillede
Deadline tirsdag 4 april kl. 12.00
Vi har set mange gode liverollespilsbilleder, men når spillerne samles om et bord, er det svært at vise, hvorfor det er vi bruger så mange timer på det, fordi spillet foregår inden i vores hoveder. Men vi tror det kan lade sig gøre, og giver udfordringen videre til dig. Skyd billedet der viser, hvad bordrollespil er.

Praktisk
Billeder til live- og bordrollespils skal indsendes på forhånd til adressen:
[email protected]
Billederne skal have filnavnet 1ditnavn 2ditnavn osv. Det skal være dit fulde navn.
Evt. beskrivelser til billederne kan man skrive i mailen, husk også at skrive dit navn og kontakt info.
Til billeder til fastavalkategorien kan disse enten sendes til samme mail på samme måde, eller afleveres i infoen inden for infoens åbningstid. Der vil være en computer til rådighed, som man kan aflevere billederne på.

Der vil blive udpeget et bedste billede af hver kategori og denne vil modtage en passende præmie. Dommerne er de hårdeste, der findes nemlig folket selv, man kan stemme på sit ynglingsbillede inden for hver kategori i løbet af ferniseringen. Vinderen vil blive kåret ved slutningen af ferniseringen.

Vi arbejder på, at man kan købe sit ynglingsbillede hjem fra ferniseringen, og pengene vil gå til at dække omkostningerne ved konkurrencen, et evt. overskud vil gå til rollespilsfonden.

2 thoughts on “Fastaval Fotokonkurrence 2012

    1. Simon James Pettitt

      Det var da en god ide, det rejser dog spørgsmålet: hvad skal rammerne være? Skal det kun være med billeder fre Fastaval, eller skal de være som live og bord med deadline inden, eller skal det være den ene kategori som man kan aflevere til både inden og under?

      Og desuden vil nogle af billederne for Fastaval 2012 sikkert være af brætspil alligevel, så vil de to overlappe? Hvad synes i andre?

      Fordi jeg er helt enig, men det fokus på brætspil, så giver det mening, men spørgsmålet er om det også praktisk giver mening.

      Svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *